Alla inlägg den 4 december 2008

Av Sandra Kärrestam - 4 december 2008 22:15

i try not to cry, maybe someday, i can visit you in heaven, okey?

Av Sandra Kärrestam - 4 december 2008 14:38

Måste skriva en rad till mina vänner som finns här för mig trots mitt dåliga tålamod och mina humösvängningar och mitt lättretliga sätt... Ni ska veta att det inte har med er att göra överhuvudtaget.. jag får dåligt samvete för att jag många gånger beter mig på fel sätt i fel situation!

Ni står vid min sida endå och de tackar jag för, ni håller ihop min vardag och gör den möjlig att uthärda...

Så tack för att ni gör mitt liv värt att leva..

Många vändr ryggen till, andra låssas som ingenting, men ni förstår och backar inte för tuffa dagar i mitt sällskap.. Stora hjärtan har ni och jag älskar er för de!

Speciellt tack til Tina som står i mitten av vårat kaos!! du är den bästa vän en människa kan ha!

Kaka söker maka=)

Av Sandra Kärrestam - 4 december 2008 13:34

Idag är Sandra inte i sina sinnesfulla bruk..

Idag är det en sån dag man bara vill köra ner huvudet i kudden igen och hoppas att man aldrig mer vaknar..

tungandad, känns som en hel kontinent ligger på bröstkorgen..

När den pskykiska smärtan övergår till fysisk, sitter herr och fru svensson där med förutfattade meningar om människor i min schanger..

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Bekant
 ingen aning om vem du är!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards