Alla inlägg under oktober 2008

Av Sandra Kärrestam - 31 oktober 2008 16:34

But then of course everything always happens for a reason
I guess it was never meant to be
But it's just something we have no control over and that's what destiny is
But no more worries, rest your head and go to sleep
Maybe one day we'll wake up and this will all just be a dream

Lookin' at your baby pictures, it just trips me out..

Lost my son in deep grief..

Av Sandra Kärrestam - 31 oktober 2008 15:52

En vecka i stockholm har gått och här sitter jag och pullan och pimplar vin!! ja, vi vet det kanske är lite tidigt men you got to do what you got to do!

Dom här jävla fittkatterna vi bor med ska få sig ett gott kokt stryk innan detta är färdigt! dom har tuggat i sig mina och camillas hörlurar plus att de ha PISSAT i min handväska som förövrigt inte går att tvätta! kul!


Snart ska vi träffa Weeeny och pappa Kenneth! hihih längtar efter att träffa han faktiskt .. låter lite konstigt men jag och camilla har ju växt upp ihop.

Vi har kännt varann sedan hon var 2bast jag jag var 3!

de ä naaaaajs!

nu ska vi in till stan och shoppa loss och gå på bolaget :) puss dåh!



mina ögon hänger inte riktigt med!!!!

Av Sandra Kärrestam - 23 oktober 2008 08:27

"Ett barn blir ett barn i alla drömmar,i alla samtal om framtiden, i planerna, i barnvagnsinköpet,i den nya lägenheten, i varje fortskridande vecka. Ett barn blir ett barn i de synliga sparkarna på kvällarna, i den kompromisslösa kärleken från första början, från minuten man får reda på att man är gravid."

Av Sandra Kärrestam - 19 oktober 2008 13:15

Igår va jag barnvakt till flickorna på södermalm! Alltid mysigt att vara med dem:) vi käkade tacos och tittade på nån hund film!

Nu är pappsen på ingång och ska kika på vespan.. sen bär det i väg till Skönsberg för att ta en solning med Emma ! ska bli skönt för en gångs skull!

Dock finns risken att jag blir väldigt fläckig i ansiktet för jag har smörjt in utslagen med hydrokortisonsalva.. håll tummarna! Ciao. 


Det är inte som att tappa sina nycklar dirr! 

Av Sandra Kärrestam - 18 oktober 2008 14:18

All you folks think you own my life
But you never made any sacrifice
Demons they are on my trail
I'm standing at the crossroads of the hell
I look to the left I look to the right
There're hands that grab me on every side
All you folks think I got my price
At which I'll sell all that is mine
You think money rules when all else fails
Go sell your soul and keep your shell
I'm trying to protect what I keep inside
All the reasons why I live my life
Some say the devil be a mystical thing
I say the devil he a walking man
He a fool he a liar conjurer and a thief
He try to tell you what you want
Try to tell you what you need
Standing at the point
The road it cross you down
What is at your back
Which way do you turn
Who will come to find you first
Your devils or your gods
All you folks think you run my life
Say I should be willing to comprimise
I say all you demons go back to hell
I'll save my soul save myself

Av Sandra Kärrestam - 18 oktober 2008 13:30

Wonder about your skintone and shape of your nose?
And the way you would have laughed and talked fast or slow?

Av Sandra Kärrestam - 16 oktober 2008 15:50

Gud, ge mig sinnesro,

Att acceptera det jag inte kan förändra.

Mod att förändra det jag kan,

Och förstånd att inse skillnaden..

 

Jag tror inte på gud men dessa ord kan ge en styrka i vardagen och kanske en inblick i att allt som händer kan vi inte rå över..

Satt uppe i natt och kollade Berny Pålssons "dukumentär" om livet efter att hon skrev boken "Vingklippt ängel". Hon har kommit ut med den nya boken "Känn pulsen slå" som dock är en ljusare sida av hennes liv.. 

Jag skulle ge mycket för att läsa den boken nu! Jag hoppas bara att jag inte har för höga förväntningar på den :P


Ken Ring - Kelian !

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Bekant
 ingen aning om vem du är!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards